inzameling goederen inzameling goederen

Inzameling goederen voor Kringloop de Bongerd in Eerbeek
Elke zaterdag van 10 tot 12 uur is er een inzameling van goede gebruikte spullen aan de Derickxkamp tussen huisnummer 4 en 2a, daar is de achterzijde van de Bongerd.

Welke spullen wil de kringloopwinkel graag wel en welke niet?
De winkel wil graag woonaccessoires, keukenspullen, serviesgoed, boeken, lp’s en cd’s, speelgoed, handgereedschap, kleine huishoudelijke apparaten, sieraden, antiek etc.

De kringloopwinkel verkoopt ook kleding voor volwassenen. Winterkleding (geen schoenen) en kleding die het hele seizoen gedragen kunnen in de maanden augustus t/m november gebracht worden, zomerkleding in de maanden februari t/m mei.

De spullen en kleding moeten heel en schoon zijn. Nieuwe spullen en kleding zijn ook welkom.

Er worden geen meubels, wasmachines en tv’s etc, bloempotten, schilderijen en andere grote spullen verzameld.

Voor inlichtingen of vragen over de inname van goederen:
Tijdens openingstijden van de winkel op donderdag en zaterdag van 10 tot 14 uur, telefoon 06-10602717.
Buiten de openingstijden: telefoon 06-51013343 en 06-12422832
Emailadres kringloopdebongerd@kruiskerkeerbeek.nl
Website: www.kringloopdebongerd.nl

Algemene informatie Algemene informatie

Kringloop de Bongerd is een kringloopwinkel met een koffiehoek, gestart op 7 oktober 2023 en wordt volledig door vrijwilligers bemenst.
We verzamelen gebruikte goederen en kleding die we in onze winkel weer verkopen.
De opbrengst van de verkopen, na aftrek van kosten, gaan naar goede doelen in Eerbeek en omgeving.
We willen ook een plek zijn waar mensen elkaar kunnen ontmoeten, in de winkel maar ook in de koffiehoek is iedereen welkom.

Kringloop de Bongerd is gevestigd in het gebouw achter de Kruiskerk in Eerbeek en is te bereiken via Dr. Gunningstraat 27 en via de ingang aan de Derickxkamp tussen huisnummer 4 en 2a.

We zijn iedere donderdag en zaterdag tussen 10.00 en 14.00 uur geopend.

Elke zaterdag van 10.00 tot 12.00 uur kunnen er goede gebruikte spullen en kleding voor volwassen worden gebracht aan de Derickxkamp tussen huisnummer 4 en 2a, daar is de achterzijde van de Bongerd (zie ook pagina Activiteiten/Kringloop de Bongerd op deze website).

Telefoon tijdens openingstijden: 06-10602717.
Buiten de openingstijden: telefoon 06-51013343 voor algemene vragen en 06-12422832 voor vragen over de inbreng van goederen

Emailadres: kringloopdebongerd@kruiskerkeerbeek.nl
Meer informatie op www.kringloopdebongerd.nl